En vecka med många pass igen. Jag har ju haft förmånen att kunna jobba hemifrån en hel del under veckan viket ger möjlighet att köra ett pass på lunchen också.

Dt har varit en bra mix av pass under veckan och en bra fördelning mellan cykel, löpning och simning.

Veckans träning:

  • Måndag: Kort löppass på lunchen följt av intervaller på trainer på kvällen.
  • Tisdag: Intervaller på trainer till lunch och löpning på kvällen.
  • Onsdag: Onsdagar är simdagar och med min nuvarande kapacitet gällande simning är det lika bra att bara ta ett pass.
  • Torsdag: Intervaller på trainer till lunch och ett lite längre löppass på kvällen.
  • Fredag: Ett strukturerat och bra simpass på kvällen.
  • Lördag: Ett lite längre trainerpass med intervaller på morgonen. 90 minuter på trainer tycker jag är lite långt men när man inte tar sig utomhus för at köra distanspassen så får man bita i inomhus ibland. Ett löppass under kvällen.
  • Söndag: Troligen en vilodag, möjligen något lättare för att främja återhämtning men annars ladda inför en ny vecka.

Knappt 9 timmar träning denna vecka, eller ja man kanske inte ska säga knappt. 8-10 timmar träning i veckan utanför landsvägssäsongen brukar ju vara det normala för min del. Eller åtminstone vad jag siktar på.